Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Heb je een vraag, opmerking of hulp nodig? Op deze pagina vind je alle veel gestelde vragen over alle aspecten die komen kijken bij het online winkelen bij Live Deals. Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder!
Afhankelijk van wat je hebt besteld en formaat van het product versturen we jouw pakketje in een envelop, brievenbuspakket of doos. Bij de meeste bestellingen ontvang je na verzending van ons een e-mail waarmee we de verzending bevestigen. Hierin vindt je alle benodigde informatie voor het checken van de status van je bestelling.
Als wij een track and trace code hebben ontvangen van de bezorgdienst krijg je die van ons in diezelfde mail. Hiermee weet je precies waar jouw bestelling is en wanneer die bij jou wordt bezorgd. Hebben wij geen track and trace code gekregen dan geven we je een zo gedetailleerd mogelijke inschatting van het bezorgmoment. Als het door de brievenbus past hoef je niet thuis te blijven en vind je jouw bestelling vanzelf in de brievenbus.
Ja, Live Deals brengt nooit verzendkosten in rekening bij haar klanten, verzending is dus voor jou volledig gratis!
Live Deals biedt jou meerdere vertrouwde betaalmethoden aan. Of je nu het liefst met iDEAL, je creditcard of achteraf betaald, het is bij ons allemaal mogelijk. Hieronder vind je een overzicht van alle mogelijke betaalmethoden.
- iDEAL
- VISA
- Mastercard
- Apple Pay
- Klarna Achteraf Betalen
- Paypal
- Bancontact
Ja, wij maken gebruik van beveiligde verbindingen en systemen zodat jouw gegevens veilig zijn. Daarnaast volgen wij alle richtlijnen van de AVG op. Voor meer over hoe Live Deals met uw gegevens omgaat verwijzen we u naar de algemene voorwaarden en privacy policy.
Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. We raden je aan om dit via het contactformulier, Instagram of Facebook te doen. Zo voorkomen we dat jij in de wacht moet staan en kun jij gewoon door met waar je mee bezig was.
Dit is natuurlijk nooit de bedoeling. De kans is groot dat dan tijdens het transport jouw bestelling beschadigd is geraakt. We verzoeken je om direct contact met ons op te nemen. Het helpt ons wanneer je een foto maakt van hoe je jouw bestelling hebt ontvangen en wat er precies beschadigd is. Wij zoeken het dan gelijk tot op de bodem uit en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een onbeschadigd artikel in huis hebt.
Nadat jouw bestelling is verzonden ontvang je van ons een bestelbevestiging. In deze mail vind je ook de bijbehorende factuur van de bestelling. Als je een zakelijke klant bent staan de opgegeven bedrijfsgegevens op de factuur vermeld
Kun je de e-mail niet terugvinden? In jouw Live Deals account staan ook alle facturen opgeslagen van jouw bestellingen. Je vindt ze bij de informatie van de betreffende bestelling.
Wij bieden geen gratis retournering aan. Hiervoor gelden dus de gebruikelijke verzendkosten. Je kunt alle informatie over het retourneren of ruilen van producten hier vinden.
- Live Deals B.V
-
De Overmaat 33c, 6831 AE Arnhem
- KVK nummer: 78389054
Meer informatie over bestellen, betalen, jouw Live Deals account, verzending & bezorging, retourneren & ruilen en contact vind je hieronder
We vinden het fijn om te zien dat jij met plezier bij ons winkelt. We doen er dan ook alles aan om het bestelproces voor jou zo leuk en soepel mogelijk te laten verlopen. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt om gemakkelijk en zonder problemen te kunnen bestellen bij Live Deals.
Bestellen bij Live Deals is erg makkelijk. Bekijk in onze online winkel welk product je graag wilt bestellen en druk vervolgens op het winkelmandje. Je plaatst op deze manier het product in jouw digitale winkelwagen. Daarna kun je nog opzoek naar andere items die je graag wilt bestellen of direct door naar het bestellen van wat er in jouw winkelwagen zit. Heb je al een Live Deals account dan hoef je alleen nog te betalen. Als je nog geen account hebt hebben we wat gegevens van je nodig om de bestelling te kunnen afleveren.
Je bestelling annuleren doe je gemakkelijk en snel via jouw Live Deals account. Ga naar de betreffende bestelling en druk op de voor het annuleren. Je kunt jouw bestelling alleen annuleren voordat je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen en deze dus nog niet is verzonden. Is je bestelling al wel verzonden dan kun je hem retourneren.
Heb je vragen of onduidelijkheden over het annuleren van een bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Afhankelijk van wat je hebt besteld en formaat van het product versturen we jouw pakketje in een envelop, brievenbuspakket of doos. Bij de meeste bestellingen ontvang je na verzending van ons een e-mail waarmee we de verzending bevestigen. Hierin vind je alle benodigde informatie voor het checken van de status van je bestelling.
Als wij een track and trace code hebben ontvangen van de bezorgdienst krijg je die van ons in diezelfde mail. Hiermee weet je precies waar jouw bestelling is en wanneer die bij jou wordt bezorgd. Hebben wij geen track and trace code gekregen dan geven we je een zo gedetailleerd mogelijke inschatting van het bezorgmoment. Als het door de brievenbus past hoef je niet thuis te blijven en vindt je jouw bestelling vanzelf in de brievenbus.
Als je al een Live Deals account hebt en je jouw adres wilt wijzigen dan kun je dit doen bij jouw gegevens in het account. Heb je al een bestelling geplaatst met het verkeerde afleveradres? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als we de bestelling nog niet hebben verstuurd kan het adres misschien nog worden gewijzigd.
Heb je vragen of onduidelijkheden over het wijzigen van jouw adres? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Het kan gebeuren dat er tijdelijk geen bestelbevestigingen worden verstuurd door een storing. Wanneer je nog geen bestelbevestiging hebt ontvangen na 12 uur raden we je aan om contact met ons op te nemen. Grote kans dat wij jouw bestelling wel gewoon binnen hebben gekregen en ermee bezig zijn, maar uitzonderingen kunnen voorkomen. Uiteraard zullen we dan gaan uitzoeken waar het fout is gegaan en hoe we dit op een gepaste manier met jou oplossen.
Iedere bestelling die bij ons binnenkomt behandelen we met de grootst mogelijke zorg. We doen ons best om elke bestelling binnen 24 uur te verzenden. Afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst heb je jouw bestelling tussen 1 á 2 dagen binnen. Houdt altijd de track and trace in de gaten voor de meest recente informatie over de levering.
Dit is natuurlijk nooit de bedoeling. De kans is groot dat tijdens het transport jouw bestelling beschadigd is geraakt. We verzoeken je om direct contact met ons op te nemen. Het helpt ons wanneer je een foto maakt van hoe je jouw bestelling hebt ontvangen en wat er precies beschadigd is. Wij zoeken het dan gelijk tot op de bodem uit en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een onbeschadigd artikel in huis hebt.
In dit geval kun je direct contact met ons opnemen om aan te geven wat er precies ontbreekt of wat er verkeerd is geleverd. We gaan gelijk kijken waar het mis is gegaan en hoe we zo snel mogelijk de bestelling in orde kunnen maken.
Een belangrijk onderdeel van (online) winkelen is het afrekenen. We hebben er voor gezorgd dat jij op een veilige, snelle en vertrouwde manier jouw bestelling kunt afrekenen. Hieronder vind je alles wat je moet weten over het betalen bij Live Deals.
Live Deals biedt jou meerdere vertrouwde betaalmethodes aan. Of je nu het liefst met iDEAL, je creditcard of achteraf betaald, het is bij ons allemaal mogelijk. Hieronder vind je een overzicht van alle mogelijke betaalmethoden.
- iDEAL
- VISA
- Mastercard
- Apple Pay
- Klarna Achteraf Betalen
- Paypal
- Bancontact
Op sommige producten zijn kortingscode’s van toepassing. Indien je in bezit bent van een kortingscode kun je deze verzilveren tijdens het afrekenen. Vul de code in voordat je afrekent en de korting wordt automatisch in mindering gebracht van het te betalen bedrag. Je komt tijdens het afrekenen vanzelf langs de mogelijkheid tot invullen van deze code.
Jouw facturen kun je op 2 plekken vinden. Nadat jou bestelling is verzonden ontvang je van ons een bestelbevestiging. In deze mail vind je ook de bijbehorende factuur van de bestelling. Als je een zakelijke klant bent staan de opgegeven bedrijfsgegevens ook op deze factuur vermeld.
Kun je de e-mail niet terugvinden? In jouw Live Deals staan ook alle facturen opgeslagen van jouw bestellingen. Je vindt ze bij de informatie van de betreffende bestelling.
Terugbetaling na retourneren
We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode. Bij iDEAL duurt het doorgaans 3 werkdagen. Voor de andere betaalmethoden duurt het maximaal 5 werkdagen voor het geld terug is gestort.
Terugbetalen na annuleren
We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode. Bij iDEAL duurt het doorgaans 3 werkdagen. Voor de andere betaalmethoden duurt het maximaal 5 werkdagen voor het geld terug is gestort. Wanneer je voor achteraf betalen hebt gekozen hoef je uiteraard niet meer te betalen.
Allereerst is het belangrijk om te weten dat alles wat je bij Live Deals besteld gratis wordt verzonden! Alle prijzen die op de website vermeld staan zijn dus inclusief verzendkosten.
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo spoedig mogelijk en volgens de aangegeven levertijd bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden geplaatst, proberen wij ten alle tijden dezelfde dag nog te verzenden. Bij hoge uitzondering kan het voorkomen dat wij dit niet halen en je iets langer dient te wachten op het pakketje.
Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd, ook als deze iets verruimd is door drukte. Er zijn echter meerdere factoren van belang voor het op tijd leveren van jouw pakketje, wij hebben helaas geen invloed op al deze factoren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte
Levering verloopt via de postbodes of pakketbezorgers van PostNL, DHL of DPD. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag of zaterdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet 100% garanderen. Wanneer wij een track and trace code hebben ontvangen dan zullen we deze altijd gelijk naar je doorsturen, houdt deze code goed in de gaten voor de meest recente informatie over uw pakket.
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet is wat je ervan had verwacht of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen houden. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren
Je hebt na het aanmelden van de retour nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer 7,25 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de bezorgdienst bij jou in de buurt. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Live Deals geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@livedeals.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is door ons.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel ieder product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan het adres nog voor je te wijzigen en het juiste adres door te voeren. Als de bestelling al is verzonden kunnen we het adres niet meer wijzigen.
Retouradres:
Live Deals
De Overmaat 33C
6831AE Arnhem
Nederland
Het Live Deals account is er voor het gemak. Met een account wordt shoppen bij Live Deals nog makkelijker en leuker. Daarnaast profiteer je van speciale aanbiedingen die alleen geldig zijn voor leden van de Live Deals Club. In jouw account vind je de bestelhistorie, jouw gegevens, facturen en kun je jouw account beheren. Lees hier meer over alle voordelen van het Live Deals account.
Ja, wij maken gebruik van beveiligde verbindingen en systemen zodat jouw gegevens veilig zijn. Daarnaast volgen wij alle richtlijnen van de AVG op. Voor meer over hoe Live Deals met jouw gegevens omgaat verwijzen we je door naar de algemene voorwaarden en privacy policy.